Rozhodujúce sú iba činy, ktoré vedú k trvalým a viditeľným zmenám.
“Zdravšie varianty by mali byť rovnako chutné, nie takmer také chutné, ako ostatné produkty. Nerobíme kompromisy v chuti.”
Takú máme filozofiu, keď ide o inovácie produktov. Úspech a popularita našich inovatívnych šošovicových chipsov sa ukázala byť jedným z najväčším zdrojov rastu v kategórii špecialít.
Podobne ako mnoho našich spotrebiteľov aj nás znepokojuje veľký nárast plastového odpadu na planéte. V súlade s našimi cieľmi v oblasti obehového hospodárstva sme vytvorili obalovú stratégiu, v rámci ktorej plánujeme eliminovať nadbytočný obalový materiál a súčasne podporiť úplnú recyklovateľnosť všetkých našich obalov.
“V rámci projektu som získala nielen sadenice stromov, ale naviac som sa dozvedela i mnoho cenných informácií o pestovaní samotných makadamových orechov.”
V oblasti udržateľného získavania zdrojov sa spoločnosť Intersnack zapája do množstva miestnych projektov, ktorých cieľom je vytvoriť transparentný a udržateľný dodávateľský systém.
Aby sme dosiahli angažovanosť našich zamestnancov a to, aby skutočne prijali zodpovednosť za vykonanú prácu, musíme im dať priestor na rozvoj ich potenciálu. To vyžaduje nápomocné vedenie a tiež vedomie, že pracujeme pre našich zamestnancov a nielen naopak.