Spoločnosť Intersnack Slovensko pôsobí na slovenskom trhu už od roku 1994. Veľký záujem o výrobky z oblasti slaného snackingu prispel nielen k rýchlemu rozvoju jej obchodných aktivít, ale predovšetkým samotného produktového portfólia. Intersnack Slovensko kladie dôraz na najvyššie štandardy kvality a to od použitých surovín až po výsledný výrobok v atraktívnom obale. Vďaka tomu si môžu dnes spotrebitelia vychutnať výrobky lokálnej obľúbenej slovenskej značky Slovakia či medzinárodných značiek ako Chio, POM-BÄR a NutLine.
Slovenskí spotrebitelia dnes oceňujú predovšetkým vysokú kvalitu a chuťovú rozmanitosť zemiačikov, orieškov, pečených snackov a aj zaujímavých slaných špecialít, ktoré pre nich spoločnosť Intersnack vyrába z najkvalitnejších surovín a podľa rokmi overených receptúr. Za všetkými obchodnými úspechmi a rozvojom produktového portfólia stojí profesionálny tím zamestnancov. Vďaka ich vytrvalosti, usilovnosti a znalostiam sa naše produkty stali vyhľadávaným tovarom na pultoch slovenských obchodov a neoddeliteľnou súčasťou rodinných osláv, večierkov alebo drobných stretnutí s priateľmi.
V strednej a východnej Európe máme obchodné aktivity v 6 krajinách: v Rumunsku, Českej republike, Maďarsku, Bulharsku, Chorvátsku a na Slovensku.
Sme hrdí na to, že sme popredným výrobcom v oblasti slaných pochutín v strednej a východnej Európe. V piatich výrobných závodoch v rámci CEE (Oblasť strednej a východnej Európy) máme približne 1500 zamestnancov.
Všetky činnosti spoločnosti Intersnack Group zaisťujú v jednotlivých krajinách regionálne a lokálne jednotky.
Máme široké portfólio lokálnych i medzinárodných značiek, a to od zemiakových lupienkov, orieškov, pečených snackov, až po rôzne slané špeciality.
Medzi naše najznámejšie značky patrí Slovakia, Chio, POM-BÄR, funny-frisch, Estrella, Hula Hoops, McCoy´s, ültje, Vico, Tayto and Griffin´s.
Ako súkromná firma pracujeme s dlhodobou víziou. Silnou stránkou našej firmy je jedinečná kombinácia znalostí lokálnych trhov so skúsenosťami zo zahraničia; charakterizuje nás tímová práca, podnikateľský duch, ale i odhodlanosť byť najlepší.
Internack pôsobí na mnohých svetových trhoch a zamestnanecká štruktúra je veľmi rozmanitá. Všetci však zdieľame zmysel pre otvorenú firemnú kultúru, tímového ducha a motiváciu byť najlepší.
Veľmi nám záleží na dôsledkoch našich aktivít – ich dopadoch na zamestnancov, na naše podnikanie, ale i na planétu.
Vyrábame v 43 prevádzkach:
31 v Európe, 4 v Austrálii, 3 na Novom Zélande, 2 v Indii a 3 vo Vietname