Naším cieľom v Intersnacku je spotrebiteľom ponúkať produkty, ktoré skvelo chutia, ale zároveň podporujú zdravší životný štýl.
Neustále pracujeme na inováciách a nových produktových radoch. Chceme komunikovať jasným, otvoreným a transparentným spôsobom, aby mali spotrebitelia dostatok informácií o snackoch, ktoré si kupujú.
Snažíme sa ponúkať produkty, ktoré si spotrebitelia môžu vychutnať aj ako súčasť vyváženej stravy, a neustále reagovať na požiadavky udržateľnosti i meniace sa preferencie spotrebiteľov. A to vo všetkých oblastiach, od ponuky zdravších a udržateľnejších variantov snackov až po vylepšené balenia.
Zmenou zloženia mnohých stávajúcich produktov sme navýšili podiel výrobkov s lepším nutričným profilom. Zamerali sme sa na zníženie tuku, soli, nepotrebných prísad a alergénov – to všetko pri zachovaní rovnako vynikajúcej chuti. Naviac, po 20 rokoch nepretržitého úsilia, dnes 75 % nášho produktového portfólia obsahuje len prírodné arómy. (sa dnes 75 % nášho produktového portfólia môže pochváliť výlučne prírodnou chuťou).
Lahodné šošovicové a cícerové chipsy sú od roku 2020 v predaji v celej Európe a tento produktový rad sme tiež doplnili o nesolené a nesmažené orechy či orechové zmesi. Rovnako inovatívny prístup uplatňujeme i vo výrobných procesoch, napríklad pri zemiakových chipsoch pripravených bez smaženia.
Skupina Intersnack je členom European Snack Association (ESA) a signatárom EU Pledge.
EU Pledge je dobrovoľná iniciatíva popredných potravinárskych a nápojových spoločností, ktorej cieľom je zmeniť spôsob reklamy cielenej na deti mladšie ako 13 rokov. Ide o reakciu vedúcich predstaviteľov priemyslu na výzvy orgánov EU, aby potravinársky priemysel využíval komerčnú komunikáciu výhradne na podporu rodičov pri voľbe vhodnej stravy a životného štýlu pre svoje deti.
V súlade s našimi zásadami zodpovedného marketingu zameraného na deti a tiež s ohľadom na zapojenie do iniciatívy EU Pledge, sa skupina Intersnack Group v roku 2022 zaviazala, že nebude na deti cieliť žiadnu svoju reklamu na výrobky zo zemiakov.
Pokiaľ objavíte akúkoľvek marketingovú komunikáciu, ktorá sa nezdá byť v súlade s EU Pledge, a chcete podať sťažnosť, kliknite sem.
Záleží nám na našich spotrebiteľoch a bezpečnosť produktov je absolútne prvoradá vo všetkom, čo robíme. Dôsledným uplatňovaním prísnych bezpečnostných noriem a zaistením rozsiahleho systému kvality sme schopní udržať tú najvyššiu kvalitu výrobného procesu. Prostredníctvom zrozumiteľného, informatívneho a transparentného označovania výrobkov reagujeme na záujem spotrebiteľov o väčšiu transparentnosť zložiek v zakúpených výrobkoch.
Neustále pracujeme na znižovaní obsahu soli v mnohých našich produktoch, pričom vždy berieme do úvahy, ako množstvo soli ovplyvňuje chuť, štruktúru a textúru produktu. Napríklad od uvedenia ikonického produktu POM-BÄR v roku 1987 na trh sme znížili obsah soli v tomto produkte o 37 %.
Vyvinuli sme jeden z prvých receptov na arašidové maslo, ktorý nepoužíva palmový olej alebo hydrogenované oleje a tuky. Produkt obsahuje 95 % arašidov, je vyrobený bez pridaného cukru, s nízkym obsahom soli a vďaka arašidovým šupkám má i vysoký obsah vlákniny.
“Zdravšie varianty by mali byť rovnako chutné, nie takmer také chutné ako ostatné produkty. Nerobíme kompromisy v chuti.”
Takú máme filozofiu, keď ide o inovácie produktov. Úspech a popularita našich inovatívnych šošovicových chipsov sa ukázala byť jedným z najväčším zdrojov rastu v kategórii špecialít.