Intersnack Slovensko, a.s.

Zodpovednosť voči spotrebiteľom

Inovujeme,

aby sme uspokojili rastúci dopyt po lepších snackoch

Popularita našich inovatívnych šošovicových chipsov sa ukázala byť jedným z najväčším zdrojov rastu v kategórii špecialít.

Predaj novej zdravej alternatívy, ktorá bola uvedená na trh pod rôznymi značkami v 11 krajinách v celej Európe, vrástol v roku 2020 o 72 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Teší nás tiež, že Nielsen institut pre výskum trhu zaradil v roku 2020 naše nemecké Funny-frisch Linsen Chips produkt (Šošovicové Chipsy) medzi 25 najlepších prelomových inovácií v Európe.

Rastúci dopyt po výživných produktoch
V spoločnosti Intersnack sme už pred rokmi zaznamenali rastúci dopyt po výživných produktoch. Anders Andersson, riaditeľ výskumu a vývoja našej značky Estrella vo Švédsku, vysvetľuje, ako v dôsledku tohto vývoja začal pracovať na novom výrobku. „Pred desiatimi až pätnástimi rokmi si len nepatrné množstvo ľudí, okrem niekoľko málo návštevníkov posilňovní, uvedomovalo, koľko bielkovín prijímajú.

To všetko sa však zmenilo a záujem o nutrične bohaté potraviny majú teraz už i ostatné skupiny spotrebiteľov.

“Zdravšie varianty by mali byť rovnako chutné, nie takmer také chutné, ako ostatné produkty. Nerobíme kompromisy v chuti.”

Anders Andersson, riaditeľ pre výskum a vývoj, značka Estrella, Švédsko.

Začali sme hľadať ďalšie zdravé ingrediencie s vysokým obsahom bielkovín. Po mnohých pokusoch s radom alternatív, ktoré mali vo výsledku horkú chuť, ako fazule, hrášok a chia, sme si vybrali šošovicu. Prečo? Pretože má nielen vysoký obsah bielkovín, ale zachováva si i skvelú chuť, keď sa zmieša s ďalšími jedinečnými ingredienciami.

Menej tuku, skvelá chuť

Šošovicové lupienky predstavujú zdravšiu voľbu, pretože obsahujú o 40 % menej tuku ako klasické chipsy. Bez ohľadu na to, aké zdravé sú produkty, skvelá chuť je zásadná. Úspech našich šošovicových chipsov túto skutočnosť len potvrdzuje. Rakúski a nemeckí spotrebitelia majú možnosť pochutnávať si taktiež na cícerových chipsoch. Okrem radu stávajúcich inovatívnych produktov nestále pracujeme na vývoji mnohých ďalších. Naši priaznivci sa teda majú na čo tešiť!

Zodpovednosť

voči spotrebiteľom

Zaviazali sme sa poskytovať spotrebiteľom chutné a výživnejšie možnosti. Neustále pracujeme na tom, aby boli naše produkty zdravšie a prirodzenejšie, a to znížením tuku, soli, cukru a zbytočných prísad a alergénov.

Ďalšie príbehy z oblasti udržateľnosti

Makadamové orechy

Podporujeme drobných pestovateľov v Malawi

Obalový materiál

Lepšími obalmi podporujeme fungovanie obehového hospodárstva

Nápomocné vedenie zamestnancov

Motivujeme našich zamestnancov k vyššiemu nasadeniu a podporujeme rozvoj ich talentu